czwartek, 2 maja 2013

Intensywne Serum Rewitalizujące Bioloq

Drugim kosmetykiem, który mnie zaintrygował z kwietniowego GlossyBox jest Intensywne Serum Rewitalizujące Bioliq. Lubie takie cudeńka, które obiecują cuda a jak jest z ich działaniem?



Opis producenta:

Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, dzięki czemu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki.



Skład:

Aqua, Glycerin / Butylene Glycol / Carborner / Polysorbate 20 / Palmitoyl Oligopeptide / Palmitoyl Tetrapeptide-7 / Sodium Lactate, Glycerin / Coco-Glucoside / Caprylyl Glycol / Alcohol / Glaucine, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Propandeiol / Scutellaria Baicalensis Extract, Glycerin / Hypoxis Rooperi Rhizome Extract / Caesalpinia Spinosa Gum, Polysorbate 80, Propylene Glycol / Caviar Extract, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / metylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum

Opakowanie: 

Szklana, bezbarwna buteleczka, z pipetką. Łatwa i higieniczna aplikacja serum.


Sposób użycia

Aplikować za pomocą pipetki na opuszek palca lub bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wmasować. Stosować rano i/lub wieczorem, również jako bazę pod makijaż, samodzielnie lub z innymi produktami do pielęgnacji.

Zapach:

Delikatny, przyjemny ale nieuciążliwy. 


Opinia:

Serum używam jako baza pod makijaż. Serum łatwo się nakłada i szybko się wchłania. Po nałożeniu serum skóra twarzy robi się delikatna, sprężysta i miła w dotyku. Ale jego natychmiastowe nawilżające działanie, na mnie nie działa. Dopiero po jakimś czasie można zauważyć nawilżoną skórę. Photoshop to to nie jest, nie spodziewałam się, że poprawi kontur mojej twarzy. Ale pomarzyć można.  Serum nie uczula mnie, jest dość wydajne. Ogólnie jestem z niego zadowolona, a cena jest przystępna.


Cena:

28 zł/ 30 ml

Dostępność: 

Apteki, sklepy internetowe


2 komentarze:

  1. Ciekawe to serum:) Aktualnie zaczęłam serum A'kin i bardzo jestem ciekawa efektów:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń