środa, 8 maja 2013

Makijaż w Yves Rocher

Z racji poprawienia sobie humoru, wybrałam się dzisiaj do sklepu Yves Rocher na makijaż. Yves Rocher zorganizował akcję darmowych makijaży w sklepach stacjonarnych. Akcja trwa jeszcze do niedzieli więc korzystajcie.

Wiadomo, że takie akcje służą do reklamy kosmetyków dlatego Yves się dobrze przygotował i dodatkowo do makijażu  można było uzyskać rabat na kosmetyki do makijażu oraz kosmetyczkę.

Sam makijaż trwał około 30 minut.  Do wyboru było pięć różnych makijaży. Poprosiłam żeby Pani wybrała za mnie makijaż, który mi zrobi gdyż uznałam, że spróbuje coś innego niż zawsze. I oczywiście  został wybrany makijaż w moim stylu i taki jaki lubię czyli "Zmysłowa czerwień". Jednym słowem nie powinnam zmieniać stylu w malowaniu się.


Na sam koniec dostałam ulotkę, w której zostały zapisane wszystkie kosmetyki oraz odcienie jakie zostały wykorzystane do mojego makijażu.






Nie mogłam się oprzeć i zakupiłam podkład rozświetlający  jasny oraz róż do policzków.


Jako gratis dostałam sylwestrową, mieniącą się brokatem kosmetyczkę.


A tak wygląda makijaż na mnie, po 8 godzinach od wykonania. Nie miałam wcześniej aparatu, a wieczór to nie jest za dobry czas na robienie zdjęć, co odbija się na jakości zdjęcia.



 Z makijażu jestem zadowolona i nawet przy takiej pogodzie (gorąco i parno) utrzymał się długo.

2 komentarze:

  1. No kochana, super makijaż. Fajnie że skorzystałaś z ich akcji, też tak patrzałam czy by nie skorzystać, ale w pobliżu nie mam nigdzie ich sklepu firmowego. W Elblągu najbliżej,ale żeby jechać po sam make-up :( to się nie kalkuluje :(. Może innym razem jakoś pozygrywam wszystko i przy okazji odwiedzę koleżankę. Bardzo bym chciała ,żeby ktoś mi dopasował czerwoną szminkę, bo jak ja próbuję w każdym odcieniu wyglądam tandetnie;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to już druga edycja, pierwsza była w październiku więc jeszcze będą. Czerwień czerwieni nie równa i czasami wygląda paskudnie. Nie raz się o tym przekonałam.

      Usuń