środa, 12 czerwca 2013

Pokaż kotku co masz w środku


O co chodzi w zabawie ?

 
Zasady:


Otagowane osoby muszą się wywiązać z mojej nominacji czyli:
  • Napisać o tagu, że dostało się nominację :) - Prowodyrką jest Makijażowo
  • Zrobić zdjęcie torebki, opisać skąd się ją ma.  Zrobić zdjęcie całej jej zawartości.
  • Opisać zawartość jaką się ma w torebce.
  • Otagować osoby które się chce i ile się chce.
 
Moja torebka:
  • Moja torebka powstała z miłości do koloru zielonego, dużych torebek i chęci uszycia w końcu czegoś. Tym czymś okazała się torebka. Torebki kolekcjonuje, mam ich sporo i wydawanie pieniędzy na kolejne nowe zaczęło mnie przerażać. Mam ją od dwóch tygodni, jest ze skóry ekologicznej ( nie lubię naturalnej, szkoda mi zwierząt, w rzeczywistości kolor jest bardziej żywy.
 
W środku wygląda tak



 Zawartość torebki:


- portfel, wypchany po brzegi paragonami z całego miesiąca. Zawsze mogą się przydać
- kalendarz, żebym nie zapomniała. I tak zapominam
- siatka materiałowa, na zakupy
- klucze z miarką 50 cm, jakoś trzeba wejść do domu
- nawigacja GPS, gdybym się zgubiła
- okulary, słońca mało ale może się przydadzą
- telefon z klapką, kocham z klapkami i nie zamienię na żadne inne
- pióro, piszę tylko piórem, długopisów nie lubię
- spinka do włosów, by okiełznać uparciuchy
- błyszczyk do ust Yves Rocher, mandarynka, trzyma się długo jako jeden z nielicznych
- maskara Maybelline, żebym poczuła się lepiej i piękniej.

Brakuje mi tylko szczotki do włosów składanej, która niby jest dostępna w Rossmannie ale oczywiście w moim kochanym mieście nigdzie jej nie ma.

Zapraszam do zabawy:

1.http://pasjekaroliny.blogspot.com/
2. http://aneczkaa123.blogspot.com/
3.http://cytruska87.blogspot.com/
4. juss1992.blogspot.co.uk
5. http://encepencce.blogspot.com/
6.  http://sluchajserca.blogspot.com/

15 komentarzy:

  1. dziękuję, chętnie wezmę udział w zabawie :)
    świetne torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!:) Wezmę udział bardzo chętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za otagowanie- muszę się wziąć w końcu za niego bo jesteś trzecią osobą która mnie zaprasza ;) Torebkę naprawdę sama uszyłaś? Zazdroszczę - ja ostatnio próbuję chociaż nitkę nawlec na maszynę, a ona ciagle złośliwie mi ją rwie :( A portfel też niestety mam wypchany paragonami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja maszyna też od dwóch lat robiła podobnie ale zmieniłam stopkę na teflonową do skór i od tamtej pory żadnej nitki mi nie wciągnęło. Kosztowała 12 zł a szyje nią i normalne materiały i też bardzo dobrze się sprawdza.

      Usuń
    2. Mam do zrobienia torebkę to mogę od razu zrobić instrukcję.

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło, ale robiłam już ten tag :) http://encepencce.blogspot.com/2013/06/tag-co-znajduje-sie-w-mojej-torebce.html proszę bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawą torbę masz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mam swój torebkowy bajzel pokazać ;)
    Hehe
    Nie wiem czy świat jest gotowy na zawartość mojej torebki ;)
    Pomysł z zabawą świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też nie należy do ułożonych torebek. Chcę zobaczyć bałagan bo może nie jestem aż taką wielką bałaganiarą.

      Usuń
  7. Też mam taki kalendarz ;) Ale i tak rzadko z niego korzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dawniej nie nosiłam maskary teraz jednak zawsze ją mam, tak dla poprawki ;)
    obserwuję +liczę na rewanż! :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń