piątek, 21 czerwca 2013

Sól do kąpieli Pomarańcza z cymamonem

 Zapraszam na recenzję soli do kąpieli o nieziemskim zapachu pomarańczy z cynamonem.



Opis producenta:

Naturalna sól do kąpieli stanowi bogate źródło składników mineralnych niezbędnych dla organizmu. Kąpiel z dodatkiem soli działa odprężająco na organizm, regeneruje skórę pozostawiając ją miękką i przyjemną w dotyku. Ciepły zapach pomarańczy i cynamonu rozgrzeje Twoje ciało w zimne deszczowe dni, pobudzi zmysły, odpręży i poprawi nastrój

Skład:

Mineral Salt, Parfum, Citrus Dulcis, Cinnamonum Zeylanicum


Opakowanie:

Plastikowy, przezroczysty słoiczek z czarną zakrętką. Ozdobna  kokardka z raffi, do której przyczepiona jest ulotka informująca o produkcie.

Sposób użycia:

Do wanny pod strumień wody wsypać sól kąpielową w celu dokładniejszego rozpuszczenia kryształów soli. Po kąpieli zaleca się delikatnie osuszyć ciało ręcznikiem, tak aby mikroelementy miały czas wniknięcia do organizmu.

Zapach:

Zapach pomarańczy jest dominujący, cynamon jest mniej wyczuwalny. 


Opinia:

Sól posiada dosyć duże kryształki przez co wolniej rozpuszcza się w wodzie. Czasami nawet nie wszystkie kryształki są rozpuszczone po skończonej kąpieli.  Zapach utrzymuje się długo i jest bardzo przyjemny a nawet kojący po całym dniu. Sól ma właściwości regenerujące i zmiękczające naskórek dlatego po kąpieli skóra jest miękka i delikatna. Dobrze przygotowuję skórę  pod kolejne zabiegi. Pierwszy raz spotkałam się z takim połączeniem zapachów dla soli, który pozytywnie mnie zaskoczył. Zapach jest ciekawy, unikalny,  inny niż sprzedawane sole w drogeriach. 


Pojemność:
500 g 

Cena:
ok. 14 zł

Sól otrzymałam do testów od

8 komentarzy:

  1. fajnie się prezentuje, ja miałam kiedyś lewendową tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cynamon kojarzy mi się to z babci kuchnią dziecinstwem i bezpieczeństwem

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)
    Ja niestety soli mogę uzywać do moczenia nóg w misce, nie posiadam wanny,nad czym ubolewam;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach brzmi jak stworzony dla mnie! Pomarańcze i cynamon mmm:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwilbiam kąpiele z solami... polecam KANU zapachy są obłędne!

    OdpowiedzUsuń