wtorek, 14 maja 2013

Przegląd pocztowy

Mały przegląd paczek jakie zawitały do mnie w ostatnim tygodniu.

Pierwszą paczką była nagroda za aktywność na blogu ShinyBox. To już druga nagroda. W paczce znalazł się lakier Rimmel oraz odżywka do paznokci Biogena.


Drugą przesyłką był kolagen morski, suplement diety od Prostoznatury.pl do testów. Niedługo podzielę się opinią o nim. 


Trzecia przesyłka była od sklepu Synesis. Jeszcze w kwietniu na ich profilu na Facebooku była akcja, dzięki której można było otrzymać vouchery o wartości 50 lub 70 zł na zakupy w ich sklepie. Zamówiłam krem odżywczy oraz szampon. Oba pięknie pachną




4 komentarze:

  1. też skorzystałam z kupony Synesis:)
    gratuluję wygranych. Do Shinyboxa masz szczęście :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam u Ciebie, jak dobrze pamiętam to szampon też zamówiłaś. Prawda Shiny coś mnie lubi :)

      Usuń
  2. mam też ten kolagen morski, ale po otwarciu opakowania myślałam, że się przewrócę :P śmierdzi tak przeraźliwie, że w ogóle zastanawiam się czy go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma może pięknego zapachu ale jadłam w życiu podobne suplementy i było o wiele gorzej. Tutaj jeszcze można wytrzymać.

      Usuń